Grąžinimo taisyklės
Mes negalime priimti naudotų daiktų, nebent jie buvo gauti netinkamos kokybės arba sugadinti. Taip pat jums reikės čekio arba pirkimo patvirtinimo dokumento.
Prašome apžiūrėti savo užsakymą gavus ir nedelsiant susisiekti su mumis, jei prekė yra su defektu, pažeista arba jei gavote klaidingą prekę, kad galėtume išnagrinėti problemą ir ją ištaisyti. Norėdami grąžinti arba pakeisti prekę, parašykite mums el. laišką, pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
Galite grąžinti arba pakeisti tik tuos daiktus, kurie yra prastos kokybės arba jei jie neatitinka aprašymo, pvz., gavote kitokį produktą, negu užsisakėte. Kitu atveju, asmeninės priežiūros prekės yra negrąžinamos pagal galiojančius LR įstatymus.
Pirkta prekė gali būti pakeista arba grąžinta per 14 dienų nuo užsakymo gavimo.
Naudotos, pakeistos ar sugadintos prekės yra negrąžinamos ir nekeičiamos. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje su visomis etiketėmis. Jos negali būti pažeistos.
Kai gausime ir patikrinsime jūsų grąžinimą, pranešime, ar grąžinimas buvo patvirtintas, ar ne. Jei patvirtinsime, jums automatiškai bus grąžinta suma į jūsų pradinį mokėjimo būdą per 10 darbo dienų. Svarbu paminėti, kad jūsų bankui ar kredito kortelės bendrovei taip pat gali užtrukti kažkiek laiko apdoroti grąžinimą. Jei praėjo daugiau nei 15 darbo dienų nuo tada, kai patvirtinome jūsų grąžinimą, prašome susisiekti su mumis el. paštu.
Grąžinamas prekes turite išsiųsti paštomatu arba registruotu paštu. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas mums ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.
Prekės pakeitimo ar grąžinimo procesas:
- Parašykite el. laišką adresu info@eles.lt ir informuokite mus apie prekių grąžinimą.
- Atsargiai supakuokite prekę ir atsiųskite mums.
Visą reikalingą informaciją Jums suteiksime elektroniniu paštu info@eles.lt.